Keresd...

5 tény az olasz Kappa márkáról, amit érdemes tudnod

3 min.

A futball és az életmód tökéletes egyensúlya – dióhéjban így határozhatók meg a Torinóban születését ünneplő olasz márka, a Kappa kollekciói. Ha létezik olyan, hogy „futballdivat”, akkor a Kappa ebben a kategóriában mindenképpen felülmúlja a többi ismert sportmárkát. Mit érdemes tudni róla, és mi tette híressé az olasz márkát a divatvilágban?

A Kappa nagy visszatérése és a futballpályáról a világ divatfővárosainak utcáira való látványos átköltözése igazi csemege minden lánynak, aki szereti a vintage stílust és a 90-es évek divatját. Ismerd meg az olasz márkát, amelyet a futballvilág és a kifutók világának művészi ötvözése miatt imádni fogsz.

A Kappa márka története 1916-ig nyúlik vissza. Ezt a több mint egy évszázados hagyományokkal rendelkező olasz márkát Torinóban alapították, és ott, egy kis cégként kezdett el zoknikat és alsóneműket gyártani. Kezdetben a kis cég Maglificio Calzificio Torinese (MCT) néven volt ismert. Ennek a kis cégnek a színe alatt került a piacra egy hibás zokni széria. Röviddel ezután visszaküldték a gyártónak. Ez mérföldkőnek bizonyult az épphogy csak növekedő márka karrierjében. Az MCT vadonatúj zoknikat küldött vissza, és egy „K” betűvel jelölte őket, ami a „Kontrolle” kifejezésre utalt.

Kappa melegítőnadrágok

Ezen események hatására a márka nevét Kappára változtatta, és a szimbolikus „K” betű megpecsételte a csúcsminőséget, amelyet az olasz márka azóta is kiemelten kezel. Ettől az 1956-os pillanattól kezdve a Kappa lassan egyre több ruházati cikket kezdett bevezetni a kínálatba. Leginkább a Kappa cipőket ismerjük, de sportruházatból sincs hiány, amely ma már nemcsak a sportolók, hanem az influencerek számára is kötelező darab.

A Kappa egy globális sportmárka, amelyet világszerte elsősorban a sportruházat gyártásába fektetett elkötelezettségéről ismernek. Hosszú pályafutása során folyamatosan együttműködött nemcsak a labdarúgás, hanem számos más sportág leghíresebb klubjaival és játékosaival is. Így nem meglepő, hogy a Kappa márka számos fontos sporteseményt támogat, és logója a történelmet író sportolók mezeit díszíti.

Zoknikkal kezdték, majd a ma már ikonikus Kappa cipőkkel erősítették meg értékesítési csatornáikat. Mára az olasz márka sokkal többet kínál.

A Kappa márka népszerűségre tett szert a jól ismert futballklubokkal és sportolókkal való nagyszerű együttműködések révén, amelyeket az egész világ ismer. Egy bizonyos ponton azonban túllépett a sportolókon, és fürgén belépett az utcai ruházati piacra. Ennek köze volt a sportruházat terjedő divatjához, és a legdivatosabban öltözött modellek (Bella Hadid, Emily Ratajkowski) segítettek növelni az olasz márka iránti érdeklődést.

A Kappa olyan stratégiát fogadott el, amely a vevőkör bővítésére, ugyanakkor meglévő ügyfeleinek megtartására irányult. Ezért olyan sportkiegészítőket kezdett gyártani, amelyeket a mindennapokban is bátran lehet viselni. A futballruházatot utánzó ruhák, azaz a gallérral és bő ujjakkal ellátott blúzok gyorsan elterjedtek. Sok évnyi szunnyadás után a Kappa márka reneszánszát élte, és nemcsak a pályán, hanem a kifutón is visszatért.

A Kappa márka továbbra is kitartóan támogatja a sportolókat sportruházat és lábbelik gyártásával. Azt gondolnánk, hogy az olasz márka minden futball-kollaborációja azt jelzi, hogy választékát elsősorban a férfiaknak szánja. Nem így van: a Kappa ugyanolyan széles választékot kínál a nők számára is, és ezt a márka DNS-ében is megtalálhatjuk, nevezetesen a logójában, amely egy egymásnak háttal ülő férfit és nőt ábrázol.

Az olasz cég kínálatában megtalálod a legnépszerűbb Kappa cipőket a termékek között, de számos más cipőt is. Ezek főként melegítőruhák, Kappa melegítőfelsők vagy szellős pólók és rövidnadrágok. Bár a Kappa ruhái tipikusan sportosak, a mai divat lehetővé teszi, hogy ezeket a hétköznapi megjelenések részeként is viseljük. A márka lépést tart a divatvilág legújabb trendjeivel, a Pantone Intézet iránymutatását használja, és követi a kifutókon zajló eseményeket. Ennek eredményeképpen tökéletesen összhangban van az aktuális divatirányzatokkal. Éppen ezért a Kappa ruházati termékei remek választás azoknak az utcai viselet megteremtéséhez, amelyekben egy kis sportosság keveredik egy kis eleganciával.

Lesd meg ezt is >>> Style baggy – nem csak buggyos farmerek. Hot trend 2024

A Kappa logója az egyik legfelismerhetőbb védjegy a sportruházat-óriások világában. Az Omini néven is emlegetett logót 1969-ben alkották meg, és azóta is az a védjegy, amellyel minden sportruházat-rajongó azonosítja az olasz márkát. A Kappa logó több mint egy védjegy, hiszen megalakulása óta azt szimbolizálja, amit a márka alkotói közvetíteni akartak: sokoldalúságot, kényelmet és hozzáférhetőséget mindenki számára. Ezért van az, hogy az olasz márka logóján egy férfi és egy nő ül egymásnak háttal.

egy nő a Kappa pólójában
egy férfi a Kappa pólójában

A Kappa olasz márka nagy ismertségének köszönhetően sajnos nem kevés ember próbál pénzt keresni a hamisításból. Szerencsére a logó megjelenésében könnyen felismerhetők a különbségek, csak tudni kell, mire kell figyelni. A Kappa hamisítványok általában sokkal gyengébb minőségűek, és a logójuk egyenetlen. Figyelj a varrásra, amely a valódi Kappa ruházatnál tökéletes varrással rendelkezik. Érdemes összehasonlítani a márka logójának elhelyezését is az eredetivel.

egy nő Kappa melegítőfelsőben

Ha biztosra szeretnél menni a vásárlásban és az eredetiségében, vásárolj olyan megbízható üzletekben, mint például a MODIVO.

Trendek és Tippek
Insta Hírek