Keresd...

5 tény a Juicy Couture márkáról – ismerd meg az ikonikus bársony melegítőket

3 min.

A Juicy Couture márkát, amely a történelem legnépszerűbb melegítőruha szettjéről ismert, egyszerre jellemzik lazának és fényűzőnek. A 2000-es évek első évtizedében olyan nagy hírességek, mint Madonna, Britney Spears, Jennifer Lopez és Paris Hilton viseltek csillogó kövekkel díszített melegítőket. Itt vagyunk 2024-ben, és a Juicy Couture logós ruhák még mindig rendkívül divatosak, különösen az elmúlt néhány szezonban, amikor is a Y2K trendek visszatérését láthattuk.

Juicy Couture – mi az a márka és mi a jelenség a csillogó statement ruhákkal? Utazz vissza velünk a 2000-es évek elejére, hogy választ találj ezekre a kérdésekre!

Találkoztál már a Juicy Couture ruhákkal, parfümökkel vagy táskákkal, és kíváncsi vagy, hogy mi is ez a cég? Máris megválaszoljuk! A márkát 1997-ben alapította két barát Los Angelesben: Pamela Skaist-Levy és Gela Nash-Taylor. A nők osztoztak a divat iránti szenvedélyben és még a stílusuk is hasonló volt, első termékeik pedig a kényelmes kismamanadrágok és alakformáló pólók voltak.

2001-ben a márka egy híres bársony melegítő szettet tervezett. Az egyiket kifejezetten Madonnára szabták, és a Madge felirat szerepelt rajta (a „your majesty” angol rövidítése, ahogy a pop királynőjét hívták, amikor az Egyesült Királyságban élt). Nem nehéz kitalálni, hogy amikor az énekesnő megjelent a nyilvánosság előtt egy Juicy Couture melegítőben, a márka népszerűsége ugrásszerűen megnőtt. A következő években egyre több híresség csatlakozott a bársonyruhák rajongói köréhez, akik nem azért viselték, mert fizettek érte, hanem mert egyszerűen tetszett nekik.

A Juicy Couture márka a velúr tréningruháiról vált híressé.

Bizonyára emlékszel még az olyan pletykalapokra, mint a Bravo vagy a Popcorn. Ezekben még az Instagram-korszak előtt láthattunk képeket kedvenc hírességeinkről, amint a híres Rodeo Drive-on sétálgatnak egy csésze Starbucks kávéval. A 2000-es évek első évtizedében ezek a magazinok tele voltak a híres Juicy Couture bársony melegítőbe öltözött énekesnők és színésznők fotóival. Britney Spears, Christina Aguilera és J. Lo gondoskodott arról, hogy mindannyiunk álma legyen legalább egy csillogó kövekkel díszített bársony szett a ruhatárunkban.

Ekkor vált a melegítőruha, amely addig inkább az edzőtermekben láthattunk vagy az otthoni kikapcsolódáshoz viseltük, rendkívül divatos hétköznapi viseletté. A hírességek sneakerrel, vietnámi papuccsal és egy dizájner baguette táskával párosították. Ez a megjelenés a 2000-es évek elejének ikonikus szimbólumává vált, és a Y2K trend visszatérésének köszönhetően most a legismertebb insta-sztárok alkotják újra.

Britney Spears egy Juicy Couture velúr melegítőben
Photo by Frazer Harrison/Getty Images

Ha már a Juicy Couture-ról írunk, lehetetlen nem megemlíteni a popkultúra szerepét a márka hatalmas sikerében. A Los Angeles utcáin bársony melegítőben sétáló hírességek csak a jéghegy csúcsa voltak, ami a márkát ennyire népszerűvé tette. Hol láthattuk még az ikonikus bársony melegítőket? Íme néhány példa:

  • 2003-ban Paris Hilton és Nicole Richie különböző színű és szabású Juicy Couture melegítőben jelent meg a „Simple life” című műsorban;
  • 2004-ben a Juicy Couture bársony szettje megjelent a „Bajos csajok” című filmben is;
  • 2009-ben Jennifer Lopez egy rózsaszín Juicy Couture melegítőben és rövidnadrágban wjelent meg az „I’m real” című dalhoz készült klipben;
  • 2019-ben Paris Hilton interjút adott a Vogue-nak, amelyben a Juicy Couture melegítős ikonikus megjelenéséről és a ruhadarab iránti szenvedélyéről beszélt.

A „Juicy Couture” csillogó, ezüsttel díszített felirat, amely a nadrágokon és pulóvereken is megjelenik, nem az egyetlen logó, amelyet a márka évek óta használ. A márka eredeti logója hegyi terriereket ábrázolt (mivel a márka alapítói imádják a kutyákat), amelyek egy pajzsot tartanak, rajta szívekkel és a Love P&G felirattal (az alapítók nevének kezdőbetűi). A logó tetején viszont egy korona és a teljes márkanév kapott helyet: „Juicy Couture”.

Mostanra a logó megjelenése kissé megváltozott – a P&G feliratot szívecskék és a „J” betű váltotta fel, és középen egy másik apró terrier is megjelent. A márka tervezői a ruhákat és a kiegészítőket a logó különböző variációival jelölik: néha a teljes logó (különösen a pólókon), máskor pedig csak a „Juicy” felirat látható.

a Juicy Couture márka logója
A Juicy Couture márka logója hegyi terrier kutyákat és egy koronát ábrázol.

Bár tagadhatatlan, hogy a Juicy Couture márka zászlóshajója a bársony melegítő szettek, a MODIVO-n kapható választék ennél lényegesen többet kínál nekünk! A Juicy Couture márka egész stílusa a Y2K trend előtt tiszteleg. A Z generációnak köszönhetően (akik számára a 2000-es évek elejének divatja nem visszatérés, hanem valami teljesen új) ez a stílus szezonról szezonra egyre népszerűbb. Mire érdemes tehát odafigyelni?

Juicy Couture táskák: kötelező az Y2K stílushoz

Mindenekelőtt válassz krémszínű vagy lágy pasztellszínekben játszó, ékszeres logókkal díszített crop topokat, amelyekkel és katonai – vagy parachute nadrágokkal párosítva olyan trendi megjelenést hozhatsz létre, amelyet Britney Spears „Hit me baby one more time” korszaka ihletett. Párosíts egy Juicy Couture pólót egy alacsony derekú farmerrel, hogy a 2000-es évek stílusát idéző hétköznapi megjelenést kapj. Az évezred eleji trendek követéséhez meríts ihletet az olyan hírességek öltözködéséből, mint Bella Hadid, Dua Lipa vagy Kylie Jenner.

Juicy Couture póló

Remélem, már tudod, honnan ered a Juicy Couture bársony szett jelenség. A MODIVO-nál a legtrendibb színekben találhatod meg őket!

Olvasd el ezt is >>> Y2K style – nézd meg a legnépszerűbb ruhadarabokat a 2000-es évek stílusában

Trendek és Tippek
Insta Hírek