Ebben a cikkben:
3 min.
A Juicy Couture márkát, amely a történelem legnépszerűbb melegítőruha szettjéről ismert, egyszerre jellemzik lazának és fényűzőnek. A 2000-es évek első évtizedében olyan nagy hírességek, mint Madonna, Britney Spears, Jennifer Lopez és Paris Hilton viseltek csillogó kövekkel díszített melegítőket. Itt vagyunk 2024-ben, és a Juicy Couture logós ruhák még mindig rendkívül divatosak, különösen az elmúlt néhány szezonban, amikor is a Y2K trendek visszatérését láthattuk.
Juicy Couture – mi az a márka és mi a jelenség a csillogó statement ruhákkal? Utazz vissza velünk a 2000-es évek elejére, hogy választ találj ezekre a kérdésekre!
Hogyan jött létre a Juicy Couture márka?
Találkoztál már a Juicy Couture ruhákkal, parfümökkel vagy táskákkal, és kíváncsi vagy, hogy mi is ez a cég? Máris megválaszoljuk! A márkát 1997-ben alapította két barát Los Angelesben: Pamela Skaist-Levy és Gela Nash-Taylor. A nők osztoztak a divat iránti szenvedélyben és még a stílusuk is hasonló volt, első termékeik pedig a kényelmes kismamanadrágok és alakformáló pólók voltak.
2001-ben a márka egy híres bársony melegítő szettet tervezett. Az egyiket kifejezetten Madonnára szabták, és a Madge felirat szerepelt rajta (a „your majesty” angol rövidítése, ahogy a pop királynőjét hívták, amikor az Egyesült Királyságban élt). Nem nehéz kitalálni, hogy amikor az énekesnő megjelent a nyilvánosság előtt egy Juicy Couture melegítőben, a márka népszerűsége ugrásszerűen megnőtt. A következő években egyre több híresség csatlakozott a bársonyruhák rajongói köréhez, akik nem azért viselték, mert fizettek érte, hanem mert egyszerűen tetszett nekik.
Juicy Couture – egy melegítő, ami ikonikussá vált
Bizonyára emlékszel még az olyan pletykalapokra, mint a Bravo vagy a Popcorn. Ezekben még az Instagram-korszak előtt láthattunk képeket kedvenc hírességeinkről, amint a híres Rodeo Drive-on sétálgatnak egy csésze Starbucks kávéval. A 2000-es évek első évtizedében ezek a magazinok tele voltak a híres Juicy Couture bársony melegítőbe öltözött énekesnők és színésznők fotóival. Britney Spears, Christina Aguilera és J. Lo gondoskodott arról, hogy mindannyiunk álma legyen legalább egy csillogó kövekkel díszített bársony szett a ruhatárunkban.
Ekkor vált a melegítőruha, amely addig inkább az edzőtermekben láthattunk vagy az otthoni kikapcsolódáshoz viseltük, rendkívül divatos hétköznapi viseletté. A hírességek sneakerrel, vietnámi papuccsal és egy dizájner baguette táskával párosították. Ez a megjelenés a 2000-es évek elejének ikonikus szimbólumává vált, és a Y2K trend visszatérésének köszönhetően most a legismertebb insta-sztárok alkotják újra.
A Juicy Couture márka a popkultúrában
Ha már a Juicy Couture-ról írunk, lehetetlen nem megemlíteni a popkultúra szerepét a márka hatalmas sikerében. A Los Angeles utcáin bársony melegítőben sétáló hírességek csak a jéghegy csúcsa voltak, ami a márkát ennyire népszerűvé tette. Hol láthattuk még az ikonikus bársony melegítőket? Íme néhány példa:
- 2003-ban Paris Hilton és Nicole Richie különböző színű és szabású Juicy Couture melegítőben jelent meg a „Simple life” című műsorban;
- 2004-ben a Juicy Couture bársony szettje megjelent a „Bajos csajok” című filmben is;
- 2009-ben Jennifer Lopez egy rózsaszín Juicy Couture melegítőben és rövidnadrágban wjelent meg az „I’m real” című dalhoz készült klipben;
- 2019-ben Paris Hilton interjút adott a Vogue-nak, amelyben a Juicy Couture melegítős ikonikus megjelenéséről és a ruhadarab iránti szenvedélyéről beszélt.
A Juicy Couture márka logója – hogyan változott az elmúlt években?
A „Juicy Couture” csillogó, ezüsttel díszített felirat, amely a nadrágokon és pulóvereken is megjelenik, nem az egyetlen logó, amelyet a márka évek óta használ. A márka eredeti logója hegyi terriereket ábrázolt (mivel a márka alapítói imádják a kutyákat), amelyek egy pajzsot tartanak, rajta szívekkel és a Love P&G felirattal (az alapítók nevének kezdőbetűi). A logó tetején viszont egy korona és a teljes márkanév kapott helyet: „Juicy Couture”.
Mostanra a logó megjelenése kissé megváltozott – a P&G feliratot szívecskék és a „J” betű váltotta fel, és középen egy másik apró terrier is megjelent. A márka tervezői a ruhákat és a kiegészítőket a logó különböző variációival jelölik: néha a teljes logó (különösen a pólókon), máskor pedig csak a „Juicy” felirat látható.
Nem csak melegítők: a Juicy Couture márka a MODIVO-n
Bár tagadhatatlan, hogy a Juicy Couture márka zászlóshajója a bársony melegítő szettek, a MODIVO-n kapható választék ennél lényegesen többet kínál nekünk! A Juicy Couture márka egész stílusa a Y2K trend előtt tiszteleg. A Z generációnak köszönhetően (akik számára a 2000-es évek elejének divatja nem visszatérés, hanem valami teljesen új) ez a stílus szezonról szezonra egyre népszerűbb. Mire érdemes tehát odafigyelni?
Mindenekelőtt válassz krémszínű vagy lágy pasztellszínekben játszó, ékszeres logókkal díszített crop topokat, amelyekkel és katonai – vagy parachute nadrágokkal párosítva olyan trendi megjelenést hozhatsz létre, amelyet Britney Spears „Hit me baby one more time” korszaka ihletett. Párosíts egy Juicy Couture pólót egy alacsony derekú farmerrel, hogy a 2000-es évek stílusát idéző hétköznapi megjelenést kapj. Az évezred eleji trendek követéséhez meríts ihletet az olyan hírességek öltözködéséből, mint Bella Hadid, Dua Lipa vagy Kylie Jenner.
Remélem, már tudod, honnan ered a Juicy Couture bársony szett jelenség. A MODIVO-nál a legtrendibb színekben találhatod meg őket!
Olvasd el ezt is >>> Y2K style – nézd meg a legnépszerűbb ruhadarabokat a 2000-es évek stílusában