Ebben a cikkben:
1 min.
A MODIVO-nál gondoskodunk arról, hogy a gondosan kiválasztott márkák listájához rendszeresen csatlakozzanak a világ különböző pontjairól érkező új, fejlődő és izgalmas újdonságok. Idén júliusban az Urban Classics és a Kaotiko is csatlakozik a férfi vásárlóinknak szánt kínálathoz. Olvasd el a cikket és megtudhatod, hogy mi különbözteti meg őket a többi márkától.
Urban Classic – streetwear egy alapszínű kiadásban
Az Urban Classics 2005-ben toppant be az utcai viselet világába és azóta sokkal többet testesít meg, mint egy logót. Ennek oka, hogy az Urban Classics-ot sokféle termék jellemzi, amelyek közös nevezője a városi jelleg. Egyszerű fazonú, mintázat és nyomat nélküli ingek, kapucnis felsők, college dzsekik, melegítő nadrágok, valamint tank topok.
Fénykép: sajtóanyag
Ennek a streetwear márkának az összetéveszthetetlen városi hangulatát az egyszerű fazonok jellemzik, amiket a color blocking emeli ki. Az Urban Classics-ot elsősorban a kivételes formatervezés különbözteti meg. Kevésbé magáról a címkéről van szó, sokkal inkább az egyedi karakterről – a klasszikus szabásokról, amik soha nem mennek ki a divatból. A streetwear stílusú fazonok, a speciálisan kiválasztott színek, koptatások és szövetek, valamint a kiváló minőség állnak a középpontban. A gazdag kollekció kínálata a tank topoktól és ingektől kezdve a szűk és a bő melegítőnadrágokon át, egészen a kapucnis felsőkig és a kerek nyakú pólóig terjed. A kollekciókban mindig megtalálhatóak a hozzájuk illő kiegészítők is, mint például sapkák, sálak, kesztyűk, övek, tornazsákok és edző zoknik.
Fénykép: sajtóanyag
Az Urban Classics márka a férfi ruházatok teljes spektrumát kínálja! Az olyan alapvető ruhadarabok, mint a ingek, nem csak a 24 színből álló széles palettánkra korlátozódnak, hanem különböző szabásokban is kaphatók, például hosszú ujjú pólók, zsebes pólók, hosszú vagy rövid ujjú, V-nyakú és kerek nyakú pólók formájában.
Kaotiko – a spanyol utcák stílusában
A Kaotiko márkát 1999-ben alapították a napfényes Barcelonában, mintegy válaszul az olyan igényes embereknek, akiknek a ruházat többet jelent egyszerű öltözködésnél – egy élet stílust. A márka terveiben szemmel látható a spanyol utcákból merített inspiráció, a kínálat pedig elsősorban a Z generációt, valamint a 15-30 éves korosztályt célozza meg.
Fénykép: sajtóanyag
A Kaotiko felsőket és pólókat többek között tarotkártyák illusztrációi, bolygó mintás vagy egyéb asztrológiai nyomatok díszítik. A márka alapítói elkötelezettek a felelős fogyasztás mellett, ezért fő céljuk a fenntarthatóbb forrásból származó anyagok mennyiségének növelése és a helyi termelés támogatása.
Fénykép: sajtóanyag
Borítókép: sajtóanyag