A streetwear tagadhatatlanul a luxusdivat részévé vált. Egykor a deszkásoké volt, most a kifutók sztárja a divatheteken, csakúgy, mint Bettega Venetta táskái. A hétköznapi divat románca a high fashionnel már néhány éve tart. Ez a divatforradalom az jelzi, hogy értékeljük a kényelmet, miközben a stílusról sem kell lemondanunk. Bemutatjuk a HUF márkát, amelynek neve alapítója becenevéből ered. Keith Hufnagel alkotta meg az utcai ruházat egyik leginkább felismerhető márkáját. Érdemes megismerni!
A HUF márka története
Hufnagel New Yorkban született és már gyerekkorában áthatotta a hip-hop és a deszkások világa. A 80-as években a gördeszka nem volt a mainstream része. Huf és társai kívülállóknak tűntek mások szemében, akiknek stílusa a tömegek számára érthetetlen volt.
1992-ben Hufnagel San Franciscoba költözött, amely ezidőtájt a deszkások fellegvára volt. Ez a változás tette lehetővé számára a további fejlődést a sportágban, de a rutintól való menekülést is. Hivatásosként kezdett deszkázni, a hivatalos szerződéseknek köszönhetően részt vehetett érdekes projektekben és a világ számos tájára eljutott.
San Francisco volt a HUF szülővárosa. Keith létrehozott egy teret a deszkázás és a streetwear minden szerelmese számára, valamint az első üzletet, amelynek neve Tenderloin District volt. Egy fedél alatt gyűjtötte össze a legmenőbb márkákat, amelyek illettek a deszkás életstílushoz. A hely népszerű volt, minek köszönhetően Keith létrehozta és piacra vitte saját ruházati kollekcióját, a HUF-ot. A márka egyesítette a gördeszka DNS-ét az utcai ruházattal és a deszkások stílusával. Kevesebb mint egy évtizeddel a megalapítása után a HUF független gyártóvá vált a prémium kategóriájú ruhák, cipők és deszkás holmik piacán.
A márka népszerűsége és hű rajongói a brand autentikus voltának köszönhetők. Hufnagel hitt abban, hogy a „deszka” összehozza az embereket. Ez egy életstílus, amely a különböző szubkultúrákhoz tartozó emberek, művészek, zenészek és fotográfusok egyaránt vallanak. A társadalmi és politikai struktúrákon túlmutat. A HUF fő gondolata önmagunk kifejezése és az egyéniség szabadsága.
HUF – a MODIVOn
A HUF egy márka, amely kívül van azon a stilisztikai vonalon, amely eddig megtalálható volt a MODIVOn. Ezt a prémium márkát olyan óriások közé sorolják, mint az Off-White, a Supreme, a Stüssy vagy a Vetements. Deszkás hátterű cégként uniszex fazonokat és mintákat kínál. Ennek következtében az ajánlatnak nincs olyan része, amely kimondottan a nőknek szólna. A gördeszka szorosan hozzátartozik a HUF DNS-éhez, és ez rögtön észrevehető a fazonokon, az utcai mintákon és az utalásokon és együttműködéseken.
Tevékenysége első éveiben a márka a helyi piacon kívül nem tett szert nagy népszerűségre. Mostani perspektívából azonban látszik, hogy a stílus, amelyet a márka megalapítója terjesztett, jelentősen megelőzte korát. A stílus állandó, konzekvensen megőrzik évek óta, és ma a HUF a streetwear márkák élvonalába tartozik, amit sok más márka követi – nem pedig fordítva.
A márka gyakran összedolgozik más brandekkel. Még európai partner szempontjából is (aki szinte automatikusan nemet mond a kizárólag az USA-ban ismert márkákkal való együttműködésre) számos együttműködéssel dicsekedhet, amelyek nagyon sokrétűek.
Megjelentek köztük együttműködések pl. a következőkkel: Pulp Fiction, G-Shock, Thrasher, Obey, Budweiser, Bode, Real, Spitfire, South Park és Pink Panter. Ezen kívül olyan művészekkel, mint Snoop Dogg, Phil Frost, Hajime Sorayama, Blondie, Frazetta, vagy Chief Keef.
Nézd meg a HUF márka ajánlatát a MODIVOn!