ÚJ SZEZON: TAVASZ-NYÁR ’24! FEDEZD FEL A TRENDEKET >>>

Keresd...

Júniusi update: Új női márkák a MODIVO-n. Meet Etam, Glamorous, Bohonomad, Fabiana Filippi, AGL, Kaotiko

3 min.

A MODIVO egy innovatív lengyel divat multibrand, ami több mint 160 000 terméket kínál több mint 650 márkától a streetwear, casual és a prémium kategóriából. Minden hónapban új márkák csatlakoznak az üzletünkben megtalálható márkák listájához, amik egyaránt inspirálóak és a legkifinomultabb választékot kínálják. Ebben a hónapban olyan márkák csatlakoztak hozzánk, mint: Etam, Glamorous, Bohonomad, Fabiana Filippi, AGL és Kaotiko. Mit érdemes tudni róluk?

Az Etam márka a világ egyik legnépszerűbb és legismertebb márkája a női fehérneműk között. Nem csoda, hiszen több mint egy évszázados múlttal büszkélkedhet, ami termékeinek minőségében is visszaköszön. 1916-ban alapította Párizsban Max Lindemann, aki fokozatosan fejlesztette a vállalatot új üzletek megnyitásával, ami a külföldi piacokra való belépéshez vezetett. Jelenleg az Etam márka központja Párizsban található, de csak Magyarországon több tucat márkaboltja van ennek a francia márkának.

Több mint százéves tevékenysége során számos vezető tervező dolgozott együtt az Etammal. Elég, ha olyan hírességeket említünk, mint a francia Lolita Lempicka, Alix Bancourt vagy az orosz modell, aki a márka arca – Natalia Vodianova. Ami azonban megkülönböztette a márkát a többi fehérnemű márkától, egy olyan melltartó kifejlesztése volt, ami akár 20 különböző elemből is állhat. A mai napig minden új kollekció Franciaországban készül.

Modell virágmintás ruhában

A 2007-ben az Egyesült Királyságban alapított Glamorous márka fenomenális növekedést ért el, az Egyesült Királyság és a nemzetközi piac egyik vezető női ruhamárkájává vált. Bár gyökerei kifejezetten britek, ma már valóban globális márkává nőtte ki magát. A Glamorous világszerte több mint 30 országban megtalálható, többek között az USA-ban, Kanadában, Ausztráliában, Olaszországban és Németországban.

A Glamourous márka alkotói a következőket mondják a márkájukról: ,,Ügyfeleink továbbra is a tevékenységünk középpontjában állnak, a közösségi média, a popkultúra és a befolyásos művészek nagy hatással vannak a tervezési folyamatainkra. Félelmet nem ismerő nőknek készítünk ruhákat, mert a Glamorous lányok nem félnek alkotni, majd megszegni a szabályokat.” A Glamourous márka tervezőit az az elképzelés vezérli, hogy a divatnak egyéninek és elérhetőnek kell lennie. Így a Glamourous innovatív anyagok, izgalmas minták és gyönyörű alakok segítségével a legmenőbb trendeket kínálja megfizethető áron.

Platformos espadrilles

A Bohonomad egy olyan szandál márka, amire erősen hat a tengerpart és az üdülőhelyek témája. Az ötlet Törökország egyik népszerű turisztikai célpontján született. A márka zászlóshajójának számító lenből készült szandálokat azzal a gondolattal alkották meg, hogy sokoldalúnak, kényelmesnek és utazásra alkalmasnak kell lenniük. A Törökországban készült Bohonomad szandálok 100%-ban kézzel készültek, vegánok, és környezetbarát és fenntartható módon készülnek. Ezen túlmenően a Bohonomad elkötelezett a munkaetika mellett, hogy alkalmazottai számára biztonságos munka környezetet és fejlődési lehetőséget biztostíson. A Bohonomad társadalmi felelősséget vállal mind a márkájáért, mind a termékeiért, ami a márka rajongó táborának gyors növekedéséhez vezetett.

Modell kötött pulóverben és széles, fehér nadrágban

Fabiana Filippi cégét az egyedülálló umbriai kasmír készítési hagyomány ihlette, ahol a tájat olaj– és tölgyfák szegélyezik, akárcsak egy reneszánsz festményen. Az eredmény a márka eredeti dizájnja: lágy vonalak és folyékony formák találkozása, a természet színskáláját tükröző paletta kíséretében. Fabiana Filippi számára a stílus a szabadság kifejeződése, ami a “hangulatos minimalizmusban” sűrűsödik össze, hiteles és érdekes lényegiséggel. A márka ruháinak gyártása során nagy figyelmet fordítanak a nyersanyagok tisztaságára és a gyártási folyamatok fenntarthatóságára, a Föld és az emberek iránti tiszteletre épülő eleganciát teremtve.

“Aznap, amikor a bátyám és felesége, Donatella lánya megszületett, mindhárman egymásra néztünk, és azt mondtuk: így fogjuk hívni a márkánkat, ugyanazt a nevet fogja viselni, mint a kislány – Fabiana Filippi. Harminc év telt el, és ez az ,,igen”, amit egyhangúan kimondtak, a szépség ízlésével és az umbriai kézműves hagyományok iránti gondoskodással kombinálva, eredményezte a továbbiakat. Fabianához hasonlóan cégünk is egy olyan közösséggé fejlődött, amely mostanra ugyanattól a lelkesedéstől lüktet, ahol a családi értékeket a vállalat értékének érzik.” – mondja a márka alapítója és vezérigazgatója, Mario Filippi Coccetta.

Ezüst színű magassarkú

Az AGL egy kortárs prémium márka, amit nők hoztak létre nőknek, az olasz mesteri és kézműves munka szellemiségével ötvözve. 1958 óta az AGL az olaszországi Marche régióban, a lábbeli gyártás szívében virágzik. Piero Giusti, a vállalat alapítója erőfeszítéseinek köszönhetően az AGL családi vállalkozásként jött létre és fejlődik tovább. Az AGL kreációk Észak-Európa és az Egyesült Államok meghódítására indultak Piero fiának, Attilio-nak köszönhetően, aki megalkotta a tökéletes illeszkedést, ami a családi vállalkozásban Olaszországban tervezett és gyártott cipők védjegye. A márka hírneve és világméretű elterjedtsége még tovább nőtt, amikor a Giusti nővérek – Sara, Vera és Marianna – csatlakoztak a munkához, így immár a harmadik generáció áll a családi ékszerként számon tartott vállalkozás élén. Az AGL nőies harmadik generációja kivételes stílust és páratlan minőséget biztosít a nők életének minden meglepő pillanatához. Az AGL cipők kifinomultak, ugyanakkor merészek, kortársak és mindennaposak. Meglepően elegáns és határozottan vagány – az AGL tökéletes azoknak a szerény és dinamikus nőknek, akik merik vállalni a kezdeményezést a mindennapi döntésekben.

Egy modell kék kaotiko farmerben

„Utcára vinni a divatot, egy olyan közösséget hozva létre, ami sokkal többet jelent, mint egy életstílus”. 1999-ben, ezzel a feltevéssel összhangban a Kaotiko megtette első lépéseit egy kis helyiségben Barcelona szívében. A „Made in BCN” címke a márka kezdete óta jelen van. A Kaotiko elkötelezett a helyi textilgyártás mellett, eltávolodva a fast fashion jelentette irányzattól, a Barcelonában tervezett és gyártott kreációkkal, ami exkluzivitást ad minden egyes ruhadarabnak. A márka alapítói hisznek abban, hogy lehetséges a fenntarthatóbb jövő, ezért a felelős fogyasztásra összpontosítanak. A spanyol márka egyik fő célkitűzése a minőség, ahogy azt maguk az alapítók is mondják: ,,(…)minden nap azon dolgozunk, hogy minden egyes ruhánkat exkluzív kiegészítővel lássuk el. Emellett szeretnénk növelni a fenntarthatóbb forrásból származó anyagok mennyiségét, hogy csökkentsük a környezetre gyakorolt hatásunkat.”.

A Kaotiko felsőket többek között tarotkártyák illusztrációi, bolygók, rózsák vagy tigrisek rajzai díszítik. Ez a barcelonai székhelyű, laza, városi stílusú ruházati cég egy nehezen megközelíthető közönséget nyert meg: a 15 és 30 év közötti korosztályt. Mindennek az élén Germán Bernad áll, aki apjával és testvérével együtt közel hét évvel ezelőtt vette át a vállalatot, és az elmúlt három évben a vezérigazgatója volt.

Trendek és Tippek
Insta Hírek